ny vecka, nya tag!

Hey hey!
Orsaken till att jag ej bloggade igår var för att jag jobbade från 8.30-15.00 sen var det hem och plugga och äta. Och sen kollade jag även lite på TV.
Idag har jag varit i skolan iallafall. Det var kickoff och elevrådet hade fixat en final till dom deltävlingar som ägt rum de senaste veckorna. Så satt och kollade på det samt var med på elevrådet, det var vell trevligt. Efter elevrådet så hade vi engelska. Altså jag funderar bara på att lägga av. Jag typ älskade engelska innan men nu är det bara skit! Engelska B är mycket svårare än A kursen så man brhöver mer hjälp. Nej då har inte skolan råd med att ha fler lärare så vi har engelska med några 3or som har englelska B som ind. val. Guuuuud vad jag hatar det, ska verkligen ta upp det med min klassföreståndare på utvecklingssamtalet vi ska ha nästa vecka. Jag tycker det är riktigt dåligt utav skolan. Men men..  Spanskan har blivit roligare iallafall så det är vell possitivt? ;)

Efter skolan så käkade jag pangus fisk med grönabönor, muuums! Sen bar det av till jobbet. Har ändrat träningstiderna nu till 17.30 - 18.30 så man slipper att strässa när man kommer hem från skolan.
Nej funderar på att gå och lägga mej i sängen nu och plugga på lite spanska glosor och kolla på Vänner! (;
Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0