nöjd

hey hey!
Skola som vanligt idag ja. Fast idag började vi 9.30 och det är så himla underbart för att då känner man att man kan sova ut och man känner sig mycket piggare. Fast denna dagen är lite seg för att vi har engelska 2 timmar sista lektionen men vi brukar få sluta lite tidigae ibland. När jag kom hem från skolan så började mamma på maten. Jag ville ha fisk så hon hade köpt makrill och spenatstuvning, muuums så gått det var! (:
Sen har jag även pluggat lite, men har inte så mycket till i morgon så idag blir det soft ;)
Mamma hade även köpt hem lite choklad för att vi har så många bananer här hemma som håller på att ruttna så hon tänkte att man kunde göra banan paj, så det ska jag facktiskt gör nu. Så man har något gått till TV´n ikväll. För att ikväll kl 20.00 är det top model 10 och sen 21.00 är det vem kan slå filip och fredrik. Efter det blir det nog sängen för min del. Försöker lägga mej rätt så tidigt om kvällarna så man inte är så trött i skolan.
Nej nu ska jag sluta skriva och börja på bananpajen ;)
puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0