kallsvettas

Hey hey!
Blev inget bloggande igår för att jag palla inte starta datan. Man får ha sina "datorvilodagar" ibland.. Var på vattengympa med mamma igår iallafall, riktigt skönt! ;)

Idag var helene sjuk så vi hade maria istället fast vi skulle arbeta på egenhand. Vi har redan blibit tilldelade vars en hotell kedja som vi ska skriva om. Så Jag och michelle håller på att leta fakta om First Hotels. Vi palla inte sitta hela förmiddagen så vi gick på lunch lite tidigare. Så jag, michelle, Hannes och Sandra stack ner till subway och köpte oss varsin sub :)  Sedan stack vi tillbax till skolan då vi skulle ha naturkunskap men läraren är sjuk så vi hade typ håla i en timme. Sen hade vi svenska då klassen skulle redovisa om sitt språk som man jobbat med under veckan. Så jag och michelle redovisade om hebreiska, hehe!
När jag kom hem så gjorde jag en värma koppen och en ägg-knäckemacka för har ju redan käkat lite idag.
Nej nu är jag riktigt sugen på en kanelbulle så nu ska jag nalla en i frysen och tina upp!
Helg i morgon, skööönT! ;) Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0