jolanta ;D

hey igen!
vattengympan var betydligt bättre denna onsdags kvällen. Fast det är inte som det brukar för med denna instruktören så blir det lixom mer dans på något sätt och försöka röra sig till musiken. Det är ju mycket lättre för instruktören som står på land än vi som står i vattnet, men kul är det iallafall. Och i dag var vi också fler som gympa, det var vell fler som fått reda på det skulle jag tro?

Bara för att jag har en soft skoldag i morgon så ska jag unna mej med att kolla på Sex and the city ikväll och kanske ta lite 86% mörk choklad, muuuums. Kan det blir bättre? tror inte det ;P Så ska fixa lite nu innan det börjar efter Tv´n ska jag gå och sova gott iallafall!
puss på er! :*

sex and the city (:

Kommentarer
Postat av: Steffie

ELIN! nu får vi skärpa oss och se sex and the city filmen snart! hör av dig när du kan :) <3

2008-09-04 @ 13:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0