jag hatar krängda människor!

Hey hey!
jag måste bara börja med att berätta vad jag tyckte om arn-filmen. Altså den var ändå rätt så bra och intressant men den var lite för lång tyckte jag för att jag låg typ och kollade på klockan hela tiden för att se när den skulle sluta. Men jag kan ändå värmt rekomendera arn-tempelriddaren ifall du inte redan sett den.

USCH vad seegt det var att komma upp i morse, men jag kännde ändå på mej att denna skoldagen skulle bli soft. Jag träffade iallafall malin på bussen till skolan (: så vi snacka lite sen hade vi spanska, turism & engelska. Efter engelskan så tog vi bussen upp till statena för att vi skulle till fredriksdal med naturkunskapen för att gå 2 st tipsrunder. Och det var facktiskt rätt så kul, jag gick med anna & lukas och med dom har man aldrig tråkigt med, (kommer kanske upp bilder i morgon). När vi slutade så kom syrran och hämta mej, jag pluggade lite och sen började mamma på maten. Hon gjorde hemmagjord pasta, för att hon fick en pasta maskin i födelsedagspresent. Det blev mycket gott vill jag lova,. När jag käkat så körde anna mej till Billesholm för att innomhusträningen började idag. Men det gick vell relativt bra. Det var kul att träffa alla barnen igen (:
Så nu är jag supertrött och jag har typ 50 glosor tills i morgon som vi fick idag, pheeew. Nej nu ska jag gå och lägga mej i soffan och plugga lite och sen ska jag kolla på kristallen galan. JAG BARA ÄLSKAR GALOR, önskar att jag vore där (:
Puss på er! :*

här gör mamma "strimlar" mamma pasta (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0