jag behöver koncentration när jag ska shoppa!

Hey hey!
Idag hade jag en lektion och det var spanska, 9.30-11-15. Efter spanskan kom mamma och hämtade mej, sedan körde vi till Filborna för att vattengympa, det var jag och "panshisarna" ;P
Efter lite motion så körde vi till Bildeve för att byta däck på bilen, efter en cappucino & en espresso shock så var det klart.
Änterligen så kunde vi köra till väla. Vi tillbringade ett rätt så långt tag inne på Gina tricot. Det slutade med att mamma handlade en kjol och strumpbyxor. Medans jag får återkomma då jag ska köpa mej en mössa ;) När mamma var klar så gick vi vidare. Jag letade efter skor men fann inga som lixom var waaoooow! Så vi körde vidare till Maxi då vi gick in en sväng på familia för att kolla på skor. Jag var inne på skopunkten och fann ett par men nja, fick tänka på saken. Vi gick vidare, mamma var hungrig så vi tog varsin potatis på grafitti. Sedan fann jag ett par superduper snygga skor! Jag har så smala ben så har jätte svårt för att hitta stövlar som sitter snyggt, men jag fann en jätte snygg stövel så jag köpte dom på dirketen, den var även mycket skön (:
Sedan gick vi in på maxi de hade rea på spel så ska intala mamma att vi får köpa ett för att det är sjukt kul att spela spel! Mamma ville ha mjukglass men så sa jag att vi kan ju köpa sia glass i stället också köper vi en nogatsås så det gjorde vi. Hehe villken gottegris man blivit ;P Fast ska vattengympa i morgon med, efter utvecklingssamtalet, skriver mer om det i morgon.
Just nu sitter jag och diskuterar villket gym vi ska välja, men vi kommer vell fram till något bra snart ;)  Har du några förslag? komentera..


                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0