hösten är här!

Hey hey!

nu känner jag att sommaren är förbi och att hösten är här. För att igår så fick jag byta mina sovshorts till långa pjamasbyxor istället.
ett tecken till att det börjar bli höst är att min familj är hembjuden till min mormor idag. Dom ska käka kåldolmar, men hon har nog gjort biffar eller något sont till mej. Jag bara älskar husmanskost (: och varför känner jag då att hösten är här bara för att vi ska hem till mormor. Jo för att vi brukar bli hembjudna till hösten. Så Har typ precis gjort vid mej. Fast jag kör på osminkat ikväll. Eller jag har fondation och rouge ;P
Har varit och jobbat idag iallafall, Så skulle syrran hämta mej. Men vad är det man säger, sådan fader sådan dotter, eller hur är det nu? Skriver mer om det senare vad jag menar med det för måste försöka avrunda nu, ska gå snart lixom!
Ha en trevlig lördagskväll, puss på er! :*

ikväll är jag klädd såhär fast med svarta byxor
 kommer kanske bilder sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0