Helt slut som artist!

Hey hey!
äntligen kan man vila..  Har varit igång hela dagen idag. Hade 3 lektioner sen slutade  vi. Iockmed att mamma skulle följa med mej på mitt utvecklingssamtal idag och att jag hade tid. Så gick jag med några från min klass ner till stan, och sedan upp till mammas jobb för att hämta upp mamma. Vi var lite smått hungriga så vi tog varsin liten hamburgare m. läsk och pommes på Petters (superduper gott!) Sedan begav vi oss till skolan för att ha utvecklingssamtal. Vi pratade rätt så mycket om engelskan iochmed att 3orna har lektion med oss i engelska B. För att skolan kan tydligen inte ha en lärare till. Och detta tycker många i min klass är ett problem så min klassföreståndare ska skriva ihop ett mail och skicka till rektorerna. Sedan snackade vi bara lite allmännt, det går bra för mej i skolan iallafall, ligger inte dåligt i något ämne.
Efter skolan så gick jag och mamma tillbax till knutan för att ta tåget till filborna för att gå på vattengympa. Där var sjukt mycket folk idag 30 pers = FULLT! det tråkiga är att det är alltid jag som är yngst, det är bara en massa panshisar. Men det får man leva med. Sedan tog vi bussen hem.
Nej nu kallar mamma att maten är klar. Idag blir det mexicanskt inspererat ;)
Imorgon är det fotografering i skolan, aaah så sen kommer skolkattalogen!
Puss puss, gissa vem som kommer somna tidigt ikväll? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0