fortfarande förskyld & irriterad

Heey!
idag pallade jag mej iväg till skolan. Jag hade spanska, turism och sen engelska, sen kännde jag att kroppen & huvudet  ínte pallade mer. Så när jag kom hem så fick jag lite mat i magen och sen slumrade jag till en liten stund, sköönt!

Senare idag får jag palla mej vida till Billesholm för att jobba. Kan ju inte lämna sara sådär ;P Sedan kommer päronen och hämtar mej.
Ikväll när jag kommer hem ska jag sätta mej ner och skriva ett mejl till min klassföreståndare angående engelska. Det var helt kattastrof idag altså, inte kul alls. Och bara för att inte skolan har råd med lärare så ska eleverna behöva må dåligt av det. Jag tycker engelska är jätte kul. Men när man läser engelska med 3or på deras ind.val så är det inte alls kul. Man får tex. inte den hjälpen man behöver och det är obekväma tider. 1 timme på måndag & 2 timmar på tisdag. Och jag som hade relativt bra betyg i A kursen har tappat intresset helt och inte äns vill gå till lektionerna. Vad sänder det för singnaler igentligen av skolan? Nej jag hoppas verkligen att det blir en ändring på det här. Och som pricken över i'et så har skolan som policy att klasserna ska vara så små som möjligt. Kiss my ass and call me judy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0