företagsekonomi

Tjoohooo alla glada nu är det helg!
Jag bara älskar helgen då man kan ladda inför en ny vecka av kunskap ;P

Idag hade vi företagsekonomi typ halvla dagen, jag tycker facktiskt att det är rätt så kul och intresant. Men det jobbiga är när man ska hålla på att räkna med ränta och amorteringar, men det är vell något som kommer med tiden? I början av lektionen fick vi fylla i en enkät och fick man ett antal med kryss så hade man egenskaperna att bli en företagare och såklart så hade jag det ;)  men det är inget jag funderar på att bli i. Men vem vet vart tiden bär en?
Senare på dagen så hade vi även lite konferens (lektion)

Ikväll ska jag hem till malin och se vart kvällen bär oss ;P Hon &:co har varit i Danmark nu iallafall så dom tar bussen från helsingborg 20.05 så hoppar jag bara på bussen när den kommer till bjuv ;)
Nej nu ska jag fixa lite och så (:

Puss på er, ha en trevlig fredagskväll :*

Malin & jag för typ 2 veckor sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0