Det brinner i BJUV!

Jag satt och gjorde min geografiläxa med laptopen i knäet och kollade på Christine, mamma står och bankar på uterumsfönstret och ber mej komma ut. Där kommer stora och svarta rökmoln från andra sidan järnvägen. Jag blev orolig ifall det var vid min mormor så mamma ringde henne, men tur så brann det inte där. Ljudet kan man beskriva som bubblande och knakande, läskigt. Efter ett tag gick jag in på www.HD.se och där fann jag lite info. Det brinner i ett stort hus vid sellebergavägen. Det sägs vara paintbollhuset som brinner. Fast det knasiga är att man inte hört några brandbilar eller ambulanser. Och det ryker rätt så mycket då och då. Röken kommer övanför vårt hus så det gäller att  inte vara ute allt för mycket så man andas in någon skadlig rök.
Nej nu ska jag stänga ner och kolla på Top model 10 som sedan följs av vem kan slå filip och fredrik ;)


fotat från mitt hus

Kommentarer
Postat av: emelie

USCH, det var hemskt !!

2008-09-18 @ 21:49:04
URL: http://readitfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0