dagen i korthet

mycket trevligt igår med god mat och kul umgänge ;D Fast det tråkiga är att jag inte sovit så gott i natt :( men men..

i morse ringde telefonen 7.30 av att det var dags att gå upp. Sedan kom farmor och körde mej till jobb (för att pappa & farfar hade kört till simrishamn för att hämta staket) Jobbade från 8.30-12.00 pallade inte längre idag pga. min förskyldning. Anna hade lånat mormors bil så då passade vi på att övningsköra, det går mycket bra nu, fast jag blir lite hispig ibland ;D När vi varit hos mormor en sväng och lämnat bilen så gick vi hem. Då hade mamma gjort kycklingfrikasé mycket gott!! Sen har jag typ legat framför tv´n sen dess. Har kollat på men in trees, gossip girl & madicken, älskar det! (:
nej, nu ska jag nog rymma upp lite på mitt rum och sedan ska jag kolla lite på Tv och sen blir det sängen för mej, är helt sjukt trött.
Ses i morgon! puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0