shopping i Palma!

¡HOLA!
Idag sov jag till kl 11, sen väckte mamma mej :( sâ sa jag bara en timme till, fast jag gick upp och käkade frulle istället.
Efter frukosten sâ gick jag och duscha, sedan gick jag och mamma ut en runda. Vi gick in pâ el corte ingles (ett stort varohus pâ typ 5 vâningar). 14.30 var vi hemma igen dâ tony hade lagat mat, min favvis, pasta med nâgon tomatsâs och parmesan (:
Efter att ha softat sâ gick jag, mamma och laura ut i stan och shoppa lite. Jag känner att jag kommer sova gott i natt, för att jag köpte en t-shirt där det stâr i <3 palma! (: en massa hello kitty grejer som skosnören, börs, penna & en mugg. Allt det gick pà 26 € sâ det är tur att jag inte bor i palma, för att annars hade jag blivit pank ;P
Vädret har varit lite si&sâ idag. Det har regnat och blâst fast nu pà eftermiddagen sâ har det inte blâst sà mycket. Nu ska vi nog snart käka lite kvällsmat och sen blir det nog sängen för min del. För att i morgon ska jag och mamma ta tâget till Inca för att de har en stor markad som jag gillar som jag brukar gâ pâ i alqudia fast den är mycket större i Inca ;)
Jag har haft en jätte rolig dag idag iallafall! När vi gick förbi disney affären sâ var där en skylt pâ den filmen camp rock. Sâ frâgade jag laura ifall hon hade sett den sâ sa hon nej ocksâ frâgade hon mej och dâ se vi pâ samma gâng, im not so intressed, hahahah gud vad vi skrattade dâ ;D
Puss puss, hasta mañana! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0