trött

Hey hey!
Det var trevligt igår fast jag har haft roligare. Men jag hade även kul igår! (: (kommer kanske bilder sen)
Kunde inte sova i morse så gick upp rätt så tidigt. Sen var det jobb 14.00-15.00.
Ikväll kommer farmor och farfar hit de ska käka lite och sen ska pappa och farfar kolla på fotbollen. När vi käkat och så ska jag gå in till grannen och kolla på stjärnor på is och bara mysa!
Äntligen! igår kom min mascara som jag beställt från oriflame. Snacka om lycka för att min var typ slut och nästan helt torr. Inte bra. Men men, problemet är löst nu iallafall! ;)

Imorgon är det jobb som vanligt och vi får vell se hur det går ;) 
Trevlig kväll allihopan! puss puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0