softish

lite bakis kanske?
Gårdagen var hur bra och lyckad som helst fast det inte varade så länge! ;D

Jag och michelle var systrarna fluff! ;D
ni skulle sett vad vi hade på benen. korta shorts
och over knee strumpor som gick upp till låren! ;)


Vaknade rätt så tidigt i morse. Så jag gick upp och käkade frukost, sen la jag med i sängen och kollade på step brothers, haha vilken sjuk film! ;D Efter filmen så slumrade jag till ett tag, så skööönt. Sen gick jag och duscha och la mej i sängen igen och kollade lite på svensson svensson och låg och mös med katten vid min sida! <3
Kom hem för några minuter sedan har varit och jobbat. Hade bara 2 barn idag så det var lungt ;)
Nu ska jag gå och feta winerbröd och ta en kopp kaffe.
Ikväll blir det såklart stjärnor på is och ska nog även börja packa så smått ;)
Puss puss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0