softish!!

¡HOLA!
Idag var det softish fram till typ 6 tiden. Jag lâg framför tv`n och kollade pâ nâgon film med hillary duff, dan var faktiskt rätt sâ bra. När den var slut sâ gick jag och tog pâ mej ett par jeans och sen kom neus. Sà skulle mamma bara checka in oss pâ datan till flyget i morgon sâ vi slipper att vara pâ flyglpatsen sâ tidigt. När hon var klar med det sâ gick jag, laura, neus & mamma ner i stan. Mamma skulle ha over knee strumpor sâ vi gick in i den affären först och sen kollade vi in en till affär med hello kitty som neus sa fanns. Men det var typ samma grejer som i alla dom andra butikerna. Vi gick rätt sâ lângt ner idag, till zara och där. Där jag fann ännu en kofta. Altsâ snacka om att jag är pank nu, men jag gillar det ;) Pâ vägen hem sâ gick jag in pâ ett supermarket för att jag skulle ha en liten vattenflaska som är perfekt för att ha i skolan.
När vi kom hem sâ käkade vi lite kvällsmat och snackade en massa! <3
Nu sitter jag och laura pâ hennes rum och kollar pâ tv, eller hon gör för att jag fattar typ ingenting ;P Allting pâ tv`n är ju antingen pâ spanska eller catalanska.
Imorgon ska jag ut och fota lite i palma, för att där är inte sâ mycket folk ute iockmed att det är helgdag. Jag ska fota för att i skolan sâ ska jag skriva lite om olika aktiviteter man kan göra pâ mallorca. Det ä därför jag ska  fota lite här i palma, för att det är ju kul att ha egna bilder!  ;)
Puss puss :* hasta mañana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0