Nu är det kokta fläsket stekt!

Hey hey!
Varit i skolan idag. Snackade lite om engelskan vill verkligen få det fixat med klasserna, men får se hur det blir efter lovet.

Från det ena till det andra. Jag skulle testa mina vita jeans (med hög midja) som jag köpte på MQ i sommras. Jag kunde knäppa dom men jag kännde att det satt tajt. Sen skulle jag testa att sitta och det gick typ inte alls bra. Fick nästan ingen luft. Så där fick jag mej en eftertänkare!! Det satte stopp för mej. Och varjegång jag ställer mej på vågen så bara ökar siffrorna hela tiden :( Just nu väger jag runt 55kg Men har bestämt mej för att gå ner till 53. Eller iallafall få bort "mullet" jag fått på magen bara för att jag har frossat nu ett tag...

Nu ikväll har jag varit och jobbat, pheeeew! Barnen var rätt så jobbiga i dag. Orkar inte ens snacka om det. Så just nu är jag helt slut så funderar på att ta på mej pjamasen, lägga mej i sängen och kolla på vänner!! (:
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0