mår bajs :(

hey hey!
just nu känns det som att jag har lite feber. Men kan inte kolla upp det för hatt har ingen temp :(
Har just duschat och gjort vid mej. För ska följa med syrran till frisören och beställa tid till slingning (: Sen ska vi in sen snabb sväng på väla och sen hem till mormor och äta, kan ju höra med henne och se ifall hon har någon temp.
Ikväll blir det jobb. Pallar seriöst inte med jag känner att jag måste! Anna ska ändå hjälpa mej idag så.

Usch, jag blir riktigt trött på mej själv! jag har så mycket kläder just nu så jag inte kan bestämma mej vad jag ska packa ner. Och idag har jag inte ens brytt mej om vad jag har på mej, ett par chinos och en gammal polo som är pappas. Kan kanske ta en bild sen. Men det är jävligt soft och skäänt iallafall för en dag som denna!

nej nu ska jag gå och fixa lite till innan vi ska sticka! Puss Puss, :*  idag ska jag knarka panodil.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0