MALLORCA HERE I COME!

Hey hey!
väskan är packad & jag är redo! Jag blev helt chockad igår. För att när jag packar så brukar jag alltid ha problem med att stänga väskan och att den väger allt för mycket. Men det problemet hade jag inte igår, haha ;D Så sköönt, så nu är jag lite fundersam över ifall jag glömt att packa ner något ;P
Ska köra hemmifrån vid 3 till vrågertorp som ligger typ vid malmö. Så ska jag & mamma ta tåget över bron till kastrup. Flyget går 5.55 om jag inte minns fel..

Ska försöka uppdatera i bloggen typ varje dag, Har ju lauras data som jag kan sitta vid! ;)
Nej, nu ska jag dra och fixa det sista och kanske bre en macka!
Puss puss ;*  ses kanske senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0