koncentration 0

Blöööö har typ inte kommit så långt på mitt pluggande och klockan är snart 22.00 HJÄLP MEJ! jag kan typ inte koncentrera mej. Först så satt anna och emelie i rummet vid sidan om och kollade på skräckfilm, så jag fick sätta in musik i öronen. Och sen kollade jag på du är vad du äter och nu har anna försvunnit så jag är hemma själv och då är det inte så lätt att koncentrera sig i heller. Men får vell lägga mej ner i sängen och läsa klart sidorna och sen koppla av med några avsnitt av vänner!! ;)
Guuuud vad jag längtar tills skoldagen är över i morgon. Har verkerligen en helg att se fram emot! (: skriver mer om det i morgon. Nej nu måste jag faktiskt ta och skärpa mej och börja plugga.
Puss Puss :*


ge mej helg nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0