HÖSTLOV!

Hey hey!
Idag har det varit en soft skoldag ;) först hade vi lite företagsekonomi och sen kollade vi på sällskaps resan med hotell klassen. Vi satt i lilla aulan där dom har en PC-kanon så det var som att typ kolla på bio ;)  Man fick sig ett gott skratt iallafall. När filmen var slut så fick vi fika och sen snackade vi lite om var vi ska vara på praktiken och vad för uppgifter vi fått.
Just nu sitter jag här och käkar sallad. Måste ju "bonna" för i kväll då jag ska på maskeradfest hos michelle. Så kul det ska bli. Jag och michelle kommer lätt vara sexigast! Synd att inte sandra kunde komma. Men vi tar igen det en annan gång då vi ska vara power-puff pinglorna! ;)
Nej nu ska jag käka upp min sallad och sen ska jag gå och raka benen. Ska ta bussen från  stationen 17.10 så jag får skynda mig lite nu.
Ska ta en massa bilder ikväll så ni kan få se på outfitten ;)
Puss puss! :*


Så jävla bra!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0