höhö, im sick :(

det funkade inte att lägga in fler filmer i ipoden för det programmet jag använde innan för att konventera filmerna hade ändrats helt totalt så jag sket i det och la in mer musik i stället. Som jag fixat med hela dagen lång typ. Har inte hunnit packa än.. Så jag får köra på mina gammla filmer. Bilar, se upp för dårarna m.f. också förståss några vänner avsnitt! ;D
Just nu känner jag mej inte alls bra :( huvudet börjar spränga och det känns som en feber börjar närma sig, JAG VILL INTE! sitter här och drogar ner mej med strepsils & panodil.. Och det märks att jag är sjuk för jag har inte börjat packa än.. Jag brukar alltid börja packa minst några dagar innan, det är typ måndag natt/morgon som vi åker och jag har inte börjat packa än. Har nästan lite ångest...
Nej nu måste jag verkligen få tummen loss och packa ner alla kläder jag ska ha med mej. Det problemet som jag alltid har är att jag alltid tar med mig för mycket så man har mycket att välja på att ta på sig, i like! men ska försöka skärpa mej denna gång!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0