ge mej tjockt & långt hår!

Hey hey!
Så nu är jag hemkommen & nyklippt. jag saknar mitt "långa" slitna hår! Fast det behövdes verkligen klippas tro mej!!
iockmed att jag saknar mitt "gammla" hår så just nu är jag inte riktigt nöjd med det nya, men det vänjer man sig vid med tiden hoppas jag! Jag har pratat om att slinga mitt hår. Så jag och min frisör kom fram till något riktigt häftigt! ;) Så nu ska vi bara övertala mamma att hon kanske kan betala det? annars så får jag köpa någon egen färg och färga det själv. Men mer om det senare! Jag kan ge en liten ledtråd, det kommer bli "hett/varmt" ;)
Nej nu måste jag verkligen gå och plugga. Ska kunna lite fakta om några hotell tills i morgon. Så nu ska jag Sätta mej i köket och läsa igenom det och kanske ta lite glass med nogat-sås ;P Får ju ha lite efterrätt till den bakadepotatien jag köpte på grafitti idag ;P
Puss puss :*

Här kommer en före och efter bild på mitt hår!
vad tycker ni? ;D

ignorera mitt ansikte, är sjukt trött & det är typ kl 7 på morgonen.
jag hatar mitt tunna hår!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0