fuskpäls, hur coolt som helst! (:

Hey hey!
Idag var jag och besökte min praktikplats. Guuuud vad jag längtar nu! (: det känns som att jag kommer trivas där jätte bra! Jag och min handledare satte oss ner och drack lite kaffe. Hon berättade lite information om klädsel & tider. Det känns som att vi kommer bra överräns och det kommer bli hur kul som hälst! ;D
När jag var klar på Hotell Maria så gick jag en runda på stan. Jag gick upp på H&M och där fann jag kostymbyxor för 79.50:- Då tänkte jag tjiiit vad knas. För att jag behövde ett par kostymbyxor till praktiken, så där fyndade jag ett par som passade som handen i handsken. Sedan gick jag vidare till Gina och där kollade jag på den fuskpälsmössan som jag vill ha. Jag testade den svarta men jag tyckte den brun/gråa var mycket snyggare så jag köpte den! (:
Ikväll blir det plugg för min del. Har omprov i företagsekonomi i morgon. Fast det var bara några delar jag behövde träna på så det ska vell gå rätt så snabbt?
Det känns som att jag har haft jätte mycket plugg dom sista veckorna. Men det är bara för att alla lärare lägger  proven typ sammtidigt. Och ännu mer plugg lär det bli.. För att nästa vecka har jag 3 prov + en redovisning. Så min helg kommer bestå av plugg. Men sen efter det ska jag slapna av, shoppa & må bra i palma! (:
Puss puss! :*

Hey kylan, nu är jag redo!
Fast jag ska ha mössan till nersläppt hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0