flyga drake

Hey hey!
idag började skoldagen med ett konferensprov som gick hyffsat bra får jag hoppas!
Idag lunchade jag, michelle & lucas på max (: sedan begav vi oss bort till tasty house och köpte på oss lite godis för att vi skulle ju kolla på Bio idag. Fast det blev inte så mycket godisätande för att jag var så sjukt mätt efter min lilla meny från max ;P
Filmen vi såg hette flyga drake. Fast jag såg inte hela för att jag stack typ nästan i slutet av filmen för att jag ville hinna med bussen ;P Men jag fick en handling i filmen iallafall och den var faktiskt bra. Det var ju drama, så man kan ju inte förvänta sig så mycket men den var intresant så gå och se den om du gillar verklighetsbaserade filmer! (villket jag älskar!, de enda böcker jag läser är sjävlbiografi om jag inte blir tvingad till att läsa något annat)
Jag var hemma i ca 1½ timme sedan var det in till stan igen för att gå på vattengympa villket var så grymt skönt idag!
Nu är jag hemma iallafall & käkar upp mitt godis ;P Sen ska jag skriva ut en bild på mej själv som jag ska sätta in i min APU-mapp som ska lämnas på min APU-plats i morgon.
Så i morgon börjar jag typ 12.15 men innan dess ska jag ha besökt min APU-plats där jag ska vara ons-fre v. 45-51 tror jag det var ;) Så det ska bli mycket trevligt!
Nej nu ska jag gå och fixa lite saker och kanske kolla på någon film om jag pallar?
Puss puss :*

Såhär blev mitt hår. Det kanske inte syns så mycket men det är
pyttelite mörkare och jag har samma färg i hela håret ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0