fat äss!

hey hey!

Nu är det mindre än en vecka kvar till lovet, så sjukt härligt! (:
idag hände det inget speciellt i skolan mer än att vi hade prov i naturkunskap som gick någorlunda bra, för att jag hade typ inte pluggat så mycket iockmed att vi fick lov att ha anteckningar med oss när vi skrev provet.
När jag kom hem så friterade jag pommes och stekte upp ett ägg. Till det hade jag ketchup & remuladsås, fatta vad gott det var! Tyckte jag var värd det idag iockmed att jag kämpat så hårt med pluggandet denna helgen ;)
JO sen idag så var jag även inne på skolans biblotek och lånade emma, mias dotter. Den 4a boken ur serien. först är det gömda & asyl som liza marklund och mia har skrivit tillsammans medan mias hemlighet och emma, mias dotter är skriven av mia själv. Altså jag har älskat alla dom böckerna. Så när jag satt och käka min kallorifylda mat så satt jag även och läste. Det är sjukt svårt att lägga ifrån sig boken. Hade jag inte haft så mycket plugg idag hade jag kunnat läsa hela kvällen. Jag kan verkligen rekomendera böckerna. De bästa jag läst någonsin!
Nej nu måste jag gå och fortsätta plugga. Har spanska prov i morgon så vi bestämde idag på lektionen att vi kunde börja kl 10 i morgon ;) Sen har jag även en engelska redovisning tills i morgon som jag måste träna på..
Puss puss :*


här sitter jag och fetar pommes! ;D


Idag kom klassfotot med posten!
nu är det bara att vänta på kattalogen ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra du blev :D <3

2008-10-20 @ 22:16:25
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: elin

TACK!! ;D, jag blev rätt nöjd själv faktiskt! (:

2008-10-21 @ 19:36:33
URL: http://elinjohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0