en studiedag idag hade inte varit fel!

Hey hey!
Det är inte många som kan föreställa sig hur trött jag är och har varit denna dag! Fast jag har försökt att hålla humöret uppe även om det inte har märkts.. Fick reda på min praktikplats idag! Jag hamnade på Hotell maria. Guud vad spännande det ska bli! längtar jätte mycket och vill börja typ redan i morgon. Fast på torsdag ska jag dit och presentera mej och snacka lite med min handledare (:
Usch har engelska prov i morgon och jag har inte alls hunnit plugga så mycket.. Så får vell ta att sluta och blogga och börja plugga. Får sätta mej ner i en timme och sen blir det sängen för min del. Det är så sjukt härligt att jag börjar 9.30 i morgon. För att man får 1 timmes sovmorgon och man känner verkligen att 1 timme på morgonen gör jätte mycket!
Nej nu får jag verkligen slita mej. ses i morgon! ;) Puss puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0