elin, även kallad mamma!

Hey hey!
Provet idag gick vell sådär. Jag tror nog att jag klarar G gränsen precis.. Men men.. I allmänhet så har dagen varit soft. Läraren visade något på TV´n om folk som ville ha pengar till att starta företag. Efter lunch så fick vi i uppgift att boka en konferens på hotell.
Efter skolan gick jag in på tasty house för att handla lite godis sen kom anna och emelie och hämtade mej. Så körde vi till familia för att hälsa på josse (min granne) För att hon praoar på Grafitti just nu ;)  Sen gick vi in och handla På MAXI för att jag och anna behöver ju också äta ikväll ;P Sen blev josse klar, så körde vi hem.
Just nu är jag sjukt trött! Ska snart gå och påbörja på maten. Ikväll ska jag och anna ha tacos, muuuums!
Dagens "outis"
fann en söt kofta i pappas garderob som slank på mej idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0