är man en nörd för att man sitter och pluggar en fredag kväll?

hey hey!
poppade precis en påse popcorn och hällde upp lite soda stremat vatten i ett glas.
ikväll sitter jag och pluggar spanska. Det går sådär. Satt precis ochn  gjorde en självdiagnos, men känner att jag måste läsa på lite mer.  Men det är rätt så kul med spanskan om man fattar det. Det jag har svårt med är att bygga meningar, men dte är sont man lär sig ;)
Beställde även biljetter idag till premiären av high school musical. Anna tjatade hela  tiden att hon ville gå med mej, så ville även mamma med så dom bjöd mej på bio (: det ska bli så kul iockmed att jag gillar high school musical filmerna, hehe.
Nej nu ska jag fortsätta med min spanska så jag kan få bra ressultat på provet!
Puss puss :*

Kommentarer
Postat av: Bea

åh jobbigt med plugg, kommer behöva plugga hela helgen! :(

ha en bra helg, några speciella planer?

2008-10-18 @ 06:05:58
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0