1 vecka kvar!

Hey hey!
altså varje fredag morgon när väckarklockan ringer så har jag bara lust att sova en timme extra. Fast idag hand vi en soft skoldag ;) För att vår lärare var inte där så vi fick uppgifter som vi skulle göra. Fast jag, michelle, lukas, sandra & hannes satt mest och snacka. Sen kom helene in och sa att när vi var klara med uppgifterna så kunde vi göra vårt omprov. Så då blev det fart på oss ;P Fy fan vad vi jobba snabbt! ;D Omprovet tog ca 30 min så jag hann med bussen 12.05, så sooft!
Sen jag kom hem har jag typ bara kollat på tv, så jävla sköönt! känns som att jag inte kunnat kopplat av på hela veckan. Men det är inte över. För att denna helgen kommer bli lite långtradigt för att jag måste plugga & jobba hela helgen.
så här kommer nästa skolvecka se ut för min del.
Måndag; naturkunskaps prov
tisdag; spanska prov + engelska redovisning
torsdag; svenska prov.
Pheeeew, men jag ska försöka jobba hårt nästa vecka för att sen kan man vila ut sig på lovet ;) Snacka om vad jag längtar! :D
synes kanske ikväll? puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0