vad har hänt?

Haha, jag kan ju börja med gårdagen.. Vilket skämt! jag, malin, sebbe & åberg snackade och hade det hur trevligt som hälst men när paje kom så blev det helt stelt.. Han hande med sig 2 knasiga filurer och paje var också jätte konstig tyckte alla vi andra. Vi skulle igentligen dricka lite och så, men jag sket i det. Sparar mina cider till nästa vecka! ;)
Men annars så var det trevligt jag, malin, åb & sebbe satt och snacka i malins säng medan de andra 3 satt och drack. Känndes som att man satt på ett psyke eller nått? hahaha, helt jävla sjukt!

Idag vaknade jag upp runt halv 12, så jävla skönt! (: Sen kollade jag lite på reprisen av idol och sen kollade jag såklart på stjärnor på iiiiiiis! (: som gynning och berg säger! ;D Gud vad jag skrattade hahaha. Det är fan det bästa underhållnings programmet på väldanns länge! ;D

Nej funderar på ifall jag ska göra klart min reseledarpärm som ska vara klar om ca en vecka.
ses senare ikväll! ;) 
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0