stress

Goderafton!
Idag hade jag praktik från 10.00 till 18.00. Så idag började jag med att städa med Ella, lika trevligt saom vanligt. Runt 4 tiden så gick jag till receptionen när vi hade tagit det lungt ett tag ;P Hon som jag hade i fredags hade jag även idag. Fast idag var hon mycket trevligare ;) hon hade vell pms förra veckan eller nått?..

Pheeew vad stressad jag är nu istället och vilken pms jag fick istället när vi kom hem. För att jag har haft något störande i tandköttet så skulle jag igentligen gå upp till mamma när jag slutat men pappa skulle komma och hämta oss då så hon fick ta med sig instrument hem. Så tog det tag innan vi kunde börja och jag ville bara få det avklarat för att jag är så stressad med mitt arbete om mallorca. Men tillslut så blev vi klara och allt är bra nu igen, tror jag iallafall?

Just nu sitter jag är käkar sallad och jobbar som ett svin med detta mallorca arbetet. Pheew, så ska fixa det nu och sen blir det sängen.

Synes i morgon då jag kanske har mer tid att skriva, har så mycket som jag vill skriva, men hinner ej :(
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0