STOPP!

Hey hey!
det är fortfarande stress som är den stora boven i mitt liv just nu! Kan man inte bara stanna tiden för ett tag?
Måste fixa inför helgen och göra klart mitt turism-arbete. Har lixom inte tid förräns på söndag... pheeew!

Idag har jag praktiserat från 9-18 för att jag behöver gå en timme tidigare i morgon. När jag slutat så gick jag in en runda på H&M för att jag skulle se ifall jag kunde finna en BH för att dom hade 10% rabatt för medlemmar så då fick man ju passa på. Men rabatt så fann jag en BH med avtagbara band och push-up för endast 116:- eller något sont..

Pheeeew, har typ precis packat ner allt som jag ska ha med mig till helgen.
Imorgon praktiserar jag från 9-17. Ella behövde hjälp i städet i morgon så man får vell ställa upp. Runt halv 6 ska jag ta tåget till landskrona där jag ska stanna tills på söndag! (:
Imorgonkväll ska vi sjunga singstar och på lördag är det 20-års fest, så sjuuuuukt kul det kommer bli istället! :]
Jag ska ha kul i helgen och sen får jag ta smällen på söndag med mitt arbete, faaaan!
Men jag säger bara, elin & sandra hela helgen lång! ;D

Synes på söndag om jag inte får tillgång till data innan dess! ;)
Puss Puss :*

Kommentarer
Postat av: sandra

FATTA KULDET KOMMER BLI!!! :D haha.

och jag lovar att du kan få låna min dator om du är snäll :)

puss!<3

2008-11-27 @ 21:11:12
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0