sjukligt trött!

hey hey!
samma visa idag igem. Bussen gick 15.17 in till stan. Fast det var lite försenad idag menjag kan säga att jag blev inte så förvånad när jag såg vem det var som körde bussen. Ja ni kan säkert gissa själva!
Dagen började men att ställa fram fukosten till gästerna. Sedan fick jag göra några bokningar i receptionen som vi fått via en bokningssida på internett. När vi käkat så fick jag lov att gå hem. Så jag hann med bussen 14.05 sköönt.
När jag kom i gatan så stod post lastbilen utanför vårt hus. Guuud vad glad jag blev för att det var oriflame produkterna som kommit. Och jag har fått min riktitg efterlängtade fondation!! Guuud, den har varit slut typ i nästan en vecka, men tur så har jag haft en annan fondation i reserv, pheeew! 
Nej altså oriflame är fan det bästa som finns. Deras cermer är ett undervärk! och alla deras andra produkter. 

Just nu sitter jag i ett par tights och ett linne, men jag fryser faktiskt lite och är så sjuuuuukligt trött så nu ska jag gå och linda in mej i min hello kitty filt och bara mysa framför tv´n. 
Puss puss :*  
du är riktigt efterlängtad!! (:
gordani gold, adaptive fondation

www.oriflame.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0