SAKNADEN ÄR ENORM!

heeey!
ja då var man hemma i sverigen igen och jag hatar det! är så arg att vi har åkt hem vill verkligen inte. Saknar laura så enormt och att bara vara på mallorca, gaaaaaaah!
Igår var jag och mamma ute i palma på förmiddagen. Det var ju helgdag så alla affärer var inte öppna, men funderade inte heller på att shoppa något denna dagen. Vi gick ner i hamnen och till katedralen, fast vi gick bara utanför för att vi har redan varit där inne för något år sen. När vi var påväg hem så kollade jag in i en gränd, jag blev helt stående och undrade ifall jag såg rätt. Där stod sanrio och jag kallade på mamma. Vi gick in affären där jag fann * som jag verkligen ville ha, det var inte så dyrt iheller, kostar typ som ett par vanliga. Fast jag köpta inte * för att jag är typ pank just nu. Så gick vi ut från affären. När vi hade gått i typ 5 min så sa mamma jag kan vell köpa * till dig i julklapp, snacka om att jag var överlycklig!! ;D så vi gick tillbax till sanrio affären, så sa mamma att tänk så stängde dom kl 1 och klockan var typ några minuter i 1, jag gick sjukt fort, nästan sprang och hjärtat slog extra slag, men affären hade inte stängt så mamma kunde köpa * till mej. Altså jag blev nästan gråtfärdig!! hehe.
När vi var färdiga där så gick vi in i en kyrka för att mamma ville tända ljus. Efter någon minut i kyrkan så började jag gråta- Tårarna bara kom som ett skyfall från ögonen. Det var så fint i kyrkan och de spelade son vacker musik så jag blev helt rörd... Mamma trodde jag grät för att jag fått * från sanrio affären. Men så var ju inte fallet.
När vi var klara så gick vi till vårt favvo ställe, cafe 1916 (: jag tog en piña colada men den var sådär drack inte upp hela.
Runt 14.45 kom vi hem för att då skulle vi käka och då hade redan joan kommit, lauras kille (: jag har verkligen saknat hans humor. Den är oslagbar!!! ;D Efter middagen med en massa skratt och prat så chillade vi och packade lite och sen var det dags att köra. Joan och laura körde oss till flygplatsen och lämnade av oss.
Det var så jobbigt på planet för att stearling har ju gått i konkurs så vårt plan var typ fullt, så sjukt jobbigt med skrikande barn. Men jag överlevde iallafall. Jag lyssnade på ipoden, drack champagne och läste klart emma, mias dotter.
När vi landat i köpenhamn så ville jag bara följa efter pilen som visade departure... Jag ville verkligen inte hem. Tåget & båten passade precis till våra tider så vi var hemma runt 01.30 och planet skulle lyfta 19.55 men blev försenat minst 20 min, men vi flög in tiden, så det var lugge.
När jag kom hem var jag verkligen jätte arg och sur, vill tillbax till laura!!!!! 

Det var samma när jag vaknade i morse jag vråla och sa att jag ville tillbax, pallar inte sverige längre. 2 år till sen sticker jag ;)
Idag var det att vakna 7.30 för att börja jobba 8.30 pheeeww. men det gick ändå rätt så bra idag, hade livräddning med barnen och de var inte så många iheller så det var chill ;)
efter jobb har jag bara tagit det lungt och packat upp. Pheeew vad mycket jag har shoppat, längtar inte tills räkningen kommer på posten...
Nej, funderar på att gå och lägga mej snart. Jag tycker det är så sjukt skönt för att jag har studiedag i morgon, så man kan vila ut! (:
Puss puss, :* synes i morgon då jag tänkt att skriva om emma, mias dotter!


Det finns inga ord som kan förklara hur
mycket jag älskar palma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0