pussycat dolls is the shieet!

Shuuuu!
villken tradig kväll och vad tiden går långsamt. Jag har tillockmed hunnit göra lite på mitt naturkunskapsarbete som skulle varit inne för ett tag sen... Det jag gjort ikväll är typ och kränga. Mallorca kexen lavades in en efter en i munnen, tillockmed pelle gillade dom! (: Jag skulle ju igentligen städa men lämnar kanske det tills i morgon? :x
Just nu har jag inte så mycket att göra, mamma sitter och kollar på filmen morgan pålson, men jag pallar ej, för att vissa tycker att det bara är skit!
Så jag funderar på ifall jag ska sätta mej ner och kolla igenom kvittona på allt jag shoppade för i palma. Räkningen kommer vell snart?... Ja, ska nog göra det snabbt och sen gå och lägga mej. Känner att kroppen behöver vila av allt städande och bäddande av sängar idag.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0