pluuuugg :(

hey hey!
kom typ nästan precis ut från duschen. Har jobbat från 08.30 till typ 15.00 idag. Pheeeew snacka om att jag är trött! Och sen har jag sovit lite halvtaskigt i natt..
Varför är man så dålig på att planera? Kom på i natt att jag har spanska uppgifter & glosor tills i morgon, naturkunskaps arbete som ska vara klart tills i morgog och som grädde på moset så har jag svenska prov på tisdag om antiken. Snacka om vad jag har och göra idag. Sen skulle jag även behöva rymma upp på mitt rum. Men har jag inte tid idag så får det bli på onsdag...

Idag hade vi plask & lek avslutning, så skööönt & så roligt! (: barnen var verkligen helt underbara idag och man fick en massa bra kritik av föräldrarna!
Nej nu ska jag gå och fixa till mej lite för att nu ropar plugget
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0