god natt!

goderafton!
sen jag kom hem så har jag typ baar legat framför tv´n under min hello kitty filt, mys!  kollade på den filmen förtrollad men det var ju abar skit. Småskrattade lite för mej själv så sjuk den var, haha! Sen har jag typ legat hungrig hela dagen men pallade inte laga mat och vi hade inte något sont jätte gått här hemma så.. Men typ runt 21.00 så hade mamma gjort pommes & kött. Sen höll jag på att flumma lite med syrran.

Pappa håller ju på att renovera badrummet där av att jag inte kan gå och lägga mej så tidigt för att han ska hammra och sont shiiit. Så precis så sa han
- så törnrosa, då kan du gå och lägga dig! hahaha,  så gullugt! (:
Så jag får vell lyda hans råd. För i morgon blir det samma rutin som dom senaste 2 dagarna. gå upp typ 4.35, in i duschen, klä på sig, sminka sig, varma 2 st lussebullar och sen gå till bussen. Käka lussebullarna, sitta och vänta på knutan tills klockan ska slå typ 6, sen bege sig till hotellet. För att påbörja 8 timmars arbetsdag.

Nej nu ska jag kolla lite på svensson svensson så man blir trött i ögonen för att sedan somna in i sin skönhetssömn.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0