back in bussniess

uuuuh, då var det skola igen!
efter skolan så gick jag in på H&M och fann mej en skjorta som jag ska ha i morgon. För att i morgon så börjar min praktik. Ska vara på Hotell Maria, mittför maria kyrkan i helsingborg. Guuuud vad kul det ska bli! Ska vara där onsdag, torsdag & fredag fram till vecka 51 ( : Så nu är jag riktigt taggad. Mer om det i morgon!
Ikväll blir det nog bara chill framför tv´n. Det är ju ugly betty & morgon soffan ikväll!!;D

Jag har ju lovat att jag skulle skriva lite om boken emma, mias dotter!
Det är då somsagt en uppföljare till gömda, asyl & mias hemlighet. I emma, mias dotter så är det mia själv som berättar sin historia om hur det var när dom var tvugna att leva gömda, resa runt till olika länder, få azyl i America och få reda på en hemlighet som mia hållt på i många år. Typ halva boken är en sammanfattning av de 3 fösta böckerna sedan får man följa emma med sina drogproblem. Usch, det är så hämskt. Tycker värkligen synd om denna familjen, de har maximal otur och jag tycker så synd om dom!!!
Jag säger inte mer än såhär. Läs böckerna det kan jag värmt rekomendera. Det är böcker som man kan läsa på rätt så kort tid för de är svåra att lägga ifrån sig. Och framförallt så är det självbiografi, min älsklings typ av bok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0