VG-barn

Jag är otroligt glad över vad jag har presetrat detta året. Idag fick jag reda på vad jag kommer få för betyg i de olika ämnena. Vi började halv 11 för att lärarna hade pratat ihop sig så vi inte skulle få så lång håla. Man fick gå in en och en i lärarrummet där janne (lärare i köket) & helene (alkoholhanterings lärare) satt. När man kom in i rummet känndes det precis som att man skulle på en anställningsintervju. När jag satt mej ner på stolen börja helene att medela vad jag fick för betyg i alkoholhantering. Hon sa att jag är nog mer laggd år det praktiska arbetet än det teoretiska. Jag fick iallafall VG i den kursen. Sen var det dags för dommen i varm/kallkök. Janne sa precis samma att jag är nog mer laggd åt det praktiska hållet. Där fick jag VG i både varm & kallkök. Jag kan säga att jag blev rätt så nöjd!!!
Efter lunchen hade vi engelska, då vi både skulle snacka betyg i engelska & svenska. Det slutade även bra fick VG i båda ämnena. Det var som helene sa innan, du gick en VG runda du (:

Men det konstiga är att jag har typ inte pluggat så mycket eller ansträngt mej så mycket, Men det är kanske bara för att man har gått på forsärlans miljöskola. Man har lixom en bra grund att stå på och det tackar jag hemskt mycket för!!

ikväll blir det tv som vanligt, det är ju men in trees (:

PEACE & LOVE!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Elin, jag läste att du går på LCHF dieten. Jag bara undrar vad du äter på dagarna och till frukost. :D Grattis till dina VG, fan vad många i klassen som fick det ändå.

2008-05-28 @ 17:54:00
URL: http://miapersson9.blogg.se/
Postat av: elin

på dagarna ärter jag mycket sallad. Jag äter inte potatis, pasta eller ris. Men under sommaren kommer jag nog fuska lite med nypotatisarna ;P till frukost så skivar jag ner lite frukt i en skål med russin, fiberhavregryn & solroskörnor.

2008-05-29 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0