vart tog det fina vädret vägen?

Hade som sagt kalas för mej igår. Nu när man är så stor så blir det inte så mycket paket utan pengar istället. Och det är jag mycket tacksam för, för då kan man köpa det man själv vill. Men jag fick ju något litet paket också. Ett par shorts av farmor & farfar med som jag tyvärr fick lämna tillbaka för att dom var aldeles för små. Av kajsa & steffi fick jag årets bästa present. Det var ett bild kollage med bla. bilder på mej, hahaha ;D Men även med vänner. Jag är helt förälskat i det, jag går och kollar på det hela tiden och skrattar! Det blev en hel del vin igår,men gott var det. På kvällen börja vi prata om mat m.m och jag kunde hålla mej längre, jag brast ut i gråt. Folk säger att dom förstår, men det gör dom inte förrens man är i den situationen själv.. I morse fick jag tvinga i mej frukost för att det känndes som att jag skulle svimma några gånger. 
Idag har jag & mamma varit på familia för att vi skulle byta ut shortsen jag fick igår. Den storleken jag fick var S så prövade jag ett par i M och de passade fortfarande inte tillslut testa jag ett par i L de gick precis att knäppa men satt ändå obekvämt, så jag fick pengarna tillbaka. Efter det gick jag & mamma en runda inne på familia. Tro det eller ej men Cubus hade facktiskt en hel del fina grejer. Testa en klänning, men jag kännde inte att jag ville köpa den, men den var sjukt söt. 
Idag ska jag börja plugga lite på matteproven jag har onsdag & torsdag, sen ikväll är det vattengympa för sista gången för denna sesången.
 
kollaget jag fick av kajsa & steffi (:
Kollaget jag fick av steffi & kajsa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0