bling bling*

På alkoholkunskapen idag skulle vi bara göra klart våran drinklista som vi börja på förra veckan sen tog vi det chill. Efter den lektionen hade vi matkunskap som vanligt, men vet inte riktigt om man kunde kalla det för matkunskap? För att vi fick bara ut en massa stenciler på ord kluringar tex. bokstäver som är omkastade så ska man klura ut vad ordet blir. Det hade vi i ca 45 min sen sluta vi. Då det var dags för 2 timmars håla.. Så vi stack in till knutan för att Anna & Natthalie skulle äta på shakespare. Sedan var det ingen god mat där så skulle dom äta på grafitti. Så passa inte det så skulle dom äta på pasta mannen men det slutade med att vi hamna upp på Mcdonalds.. Har inte varit uppe där på evigheter. Dom har blivit lite mer moderna nu iallafall för att nu har dom menyerna på tvskärmar i stället. Ser mycket fräshare ut. Jag tog mej en liten kaffe iallafall för att var ej så hungrig så jag ville äta. Och jag äter inte där ändå för att det äcklar mej och vet inte varföR? Efter engelskan hade vi matteprov. Det känndes som att det gick bra om ag får säga det själv. Skulle igentligen ha ett till matteprov i morgon för fick IG på % delen som vi gjorde förra terminen. Men ska få göra om det på fredag istället så jag får mer tid att träna.
Efter skolan så mötte jag upp steffi i stan så gick vi en runda på stan. När jag var inne i en affär och skulle handla en sak så lämna jag fram mitt kort så sa kassörskan att det var fel på kortet. Så jag gick till en bankomat för att ta ut pengar men det funka tyvärr ej. Så efter att ha gått i stan ett tag så bestämde jag & steffi oss för att ta bussen hem. När vi va på knutan så testa jag ännu en gång att ta ut pengar och då funka det. Det visade sig att banken jag har hade något tekniskt fel. Så jag och steffi fick gå upp på kullagatan igen för att jag skulle ha den grejen. Sedan gick vi även in på glitter för att jag skulle ha ett halsband som jag fann på familia i helgen. Det är ett ekollon. Första gången jag såg det ploppade det bara upp ice age i huvudet på mej. Som vissa vet älskar jag ice ange. Det är den bästa filmen pixar gjort, på andra plats kommer såklart bilar ;P Så jag var bara tvungen att ha detta halsband. Jag var vell hemma runt 5 tiden, så då satte jag mej framför tv´n och gjorde lite spanska. Känner att jag måste skräpa mej lite om jag ska klara kursen och sedan läsa spanska 2 i 2an..
Gud vad jag älskar onsdags kvällar för det går så mycket bra på tv då. Ikväll har jag kollat på men in trees och den nya pussycatdolls presents girlylisious eller vad det heter. älskar att kolla på sont (:
Nä, nu ska jag fixa lite grejer och sen ska jag gå och lägga mej. God natt!

PEACE & LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0