take a bow

Idag var det sista dagen vi lagade mat i skolan, mycket tragiskt. Men jag har haft en helt underbar tid iallafall som jag aldrig kommer att glömma. Idag hade vi Italien tema som halva klassen bestämt. Igår gjorde jag somsagt en mouse som tydligen blev mycket uppskattad av gästerna. Det var så att skolsköterskan kom in och fråga efter receptet ;P

Har precis gjort mej i ordning & mamma har klippt min lugg. Den har inte varit så rak & fin på månader ;P Ska snart ta moppen och köra till Billesholm där min gammla skola ska ha sin årliga faddergala. Men först så ska jag hem till steffi och vänta in tiden & mina älskade vänner <3. Känner på mej att det kommer bli en toppen kväll då man kommer träffa en massa gammla klasskompisar & lärare, vissa har man ju saknat mer än andra ;P Uppdaterar mer i morgon, ha de!
PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0