soft fredag!

Hey hey!
idag hade vi våran sista seriösa spanska lektion. Läxa tills idag var att man skulle beskriva sitt rum. Jag hade bara skrivit av lite från texten från kapittlet s vet inte riktigt vad jag skev om. Det känns som att detta året jag läst spanska inte har gett mej något.Okej, kanske lite men hade spanska klassen varit lite mer motiverade & ifall vi haft en lite roligare lärare hade det nog gått mycket bättre Vet inte ens hur man bygger meningar.
På matten idag gjorde jag mitt prov i procent. Det känns som att jag fattar det lite mer nu iallafall. På svenskan fortsatte vi att kolla på Titanic ovh idag hann vi komma så långt så att fartyget håller på att sjunka. Det är just nu de sista delen jag inte gillar att kolla på filmen, för jag får so panik och det börjar krypa i kroppen. På lunchen åt jag lite sallad. På engelskan fortsatte vi med våran stencil om USA men vi satt mäst och kolla i en bok om europa. Efter ett tag kom läraren ner och kollade i boken med oss och diskutera blderna (:
Idag på idrotten skulle vi vara på gröningen. När vi äntlgen kommit fram så gav läraren oss några förslag vi kunde göra, så  vi bestämde oss för att ta en promenad. När vi kommit en bit kom vi fram till en kiosk där vi köpte vars en glass, mums!
När vi slutat tog jag bussen till väla för att sedan åka hem med pappa på hans motorcykel. På väla fann jag en jätte söt klänning, lägger kanske upp bild i morgon. Sedan köppte jag en rouge & en student present till syrran..

PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0