LYCKA TILL CHARLOTTE!

Goderafton!
Just nu sitter jag i uterummet med varmeljus och har precis fyllt på ett nytt glas med röttvin. Kan det bli bättre? ja, det kan det, men just nu lever jag i nuet.
Dagen blev ju inte precis som jag trott. Jag och mamma var ute och gick en runda för hon skule hämta något hos någon angående cykelfesten nästa vecka. När vi ändå var i området bestämde mamma att vi skulle gå och hälsa på Ingmar, min kompis pappa. Det sluta med att vi stanna där i några timmar, men trevligt var det. Vi satt och snacka en massa.
Resten av familjen sitter och tittar på eurovision song contest & jag sitter här ute och lyssnar.  Jag tycker att det har gått fullt överstyr. Det är alldeles för många länder som sjunger så det blir så långtradigt på något sätt. Det ända gången jag tänker kolla är när charlotte ska sjunga & kanske lite när dom ska läsa upp rösterna. Men jag känner facktiskt på mej att det kommer gå bra för charlotte, men det är bara för att jag gillar låten.

I morgon ska jag åka till väla med mamma & mormor, så mysigt! Får se om jag hittar något. Ska försöka finna ett par skor. Och i morgon är det morsdag men har inte köpt något till mamma än. Hon har sagt att hon inte vill ha något, men får vell se ifall man kan hitta på något skojjigt i morgon.
Nä, nu får det vara slut bloggat för idag! ha en härlig fortsatt kväll!
PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0