KALAS!

Hey hey!
blogga inte igår för orkade bara inte starta datorn. Hade min engelska redovisning i går, uuusch känndes som att det gick skiit. För att jag var så nervös att det blev helt fel, men det är bara för att jag hatar att redovisa på engelska. Men jag kännde även en stor lättnad i hela kroppen för att jag klarade nationella i matte, prisa gudarna!  Igåg gjorde jag inte typ ett skit, så skönd det var! Och matlusten har fortfarande inte kommit tillbaka, så jag får tvinga i mej mat. Men jag väljer de lättare alternativen. För att rästen av familjen åt pommes, medan jag åt broccoli istället. Jag smakade en pommes, men spottade nästan ut den igen för att det smaka inte gått. Jag var så super trött igår så jag råka somna på soffan runt 11 tiden, sen väckte pappa mej runt 2 och fråga om jag skulle ligga på soffan hela natten. Så jag gick och tvätta av mitt smink och gick och lade mej i min säng. Men innan jag gick och lade mej ställde jag mej på vågen. En del av mej blev helt skräckslagen medan en del av mej blev glad. Jag har gått ner 2,5 kg på bara några dagar :| usch, jag vet ej vad jag ska göra...

Jag som ville sova länge idag, men nej då.. då vaknar man runt 9 tiden. Men jag hade ju också somnat tidigt igår. Så jag lade mej framför tv´n men det fanns inget kul att titta på, så jag satte mej i köket för att snacka med mamma & pappa. Efter mycket om och men så fick jag tvingat i mej några skivor banan, solroskörnor, russin, havregryn & yoghurt men det blev bara några skedar sen orka jag inte mer.
Nu under förmiddagen så har jag rymmt upp lite på mitt rum sen ska jag bara dammtorka & dammsuga sen ska jag ge mej på att baka 2 st annanaspajer & göra sallad. Ska ju ha kalas för mej ikväll, känner på mej att det kommer bli mycket trevligt.
Nej, nu ska jag fortsätta med att städa rummet, ha de! (:

PEACE & LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0