ingen livslust..

Idag vakna jag upp och var helt deprimerad, vet ej varför? Jag vakna lite senare än vanligt så hann inte riktigt med bussen så fick åka med päronen in till stan, sen sjutsa pappa mej till skolan. Första lektionen för dagen var matte då vi fick kolla igenom våra nationella prov. För att få G skulle man ha 19 poäng och jag fick 20 G poäng & 3 VG poäng, så blev facktiskt rätt så nöjd. Idag fick vi även reda på vad vi fick på hemtentan som vi lämnade in för några månader sedan. Där fick jag VG så där blev jag skit nöjd! Och jag blev ännu gladare när jag stod att jag gått MVG på den första uppgiften på hemtentan. Men sen hade jag några G och något IG så i slutändan blev det VG, så är jätte glad över det. Den träna jag & anna på procent för vi ska ha prov på det i morgon. Det känndes som att vi fatta det nu iallafall, så det är bara till att plugga lite till sen sitter det!
Idag på svenskan hade Yvonne (läraren) tagit med några filmer som vi ska kolla på dom kommande lektionerna. Klassen enades om att vi skulle kolla på Titanic så det blev den fast alla redan har sett den. Men Titanic är en som film man kan se om & om igen.


Igår när jag var i stan med steffi så hitta jag en jätte gullig klänning. Men iockmed att kortet klabba så köppte jag aldrig den. Så idag när jag slutat skolan så stack jag innom stan och handla den, riktigt söt är den (:
Min söta klänning jag köppte idag!






































det söta ice age halsbandet
jag handla igår!
                                                                                                

Yes, matlusten har kommit tillbax nu, men det känns lite konstigt på något sätt, jag känner mej så obekväm.. Så nu jag kör på low carb - high fat ännu engång. För att gillar den dieten riktigt mycket! Men man får unna sig någon gång. När jag kom hem så åt jag lite flygande jacob med heta gröna bönor, för att få igång magen. Men tycker inte att det hjälpte..

Ikväll blir det plugg. Måste plugga inför provet i morgon så det sitter. Sen måste jag även göra lite spanska. Det blir nog även lite sneglande på TV´n för att mamma ska vell kolla på eurovision song contest, men jag ska bara kolla på när perelli sjunger är inte så intresserade av alla dom andra.
Synes i morgon!
PEACE & LOVE!

Kommentarer
Postat av: Maria

hej, elin. Funkar verkligen den dieten bra?

2008-05-23 @ 21:06:19
URL: http://miapersson9.blogg.se/
Postat av: elin

altså jag gillar den! och jag kan säga att jag saknar inte kolhydraterna så värst.. :P men testa den och känn efter själv! jag mår bra av den iallafall!

2008-05-23 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0