Helg!

Hey hey!
hela förmiddagen har jag legat framför tv´n men där fanns typ inget kul så jag starta datorn och satte mej på terassen såhär sitter jag just nu och skriver, så härligt! Funderar på om jag ska lägga mej på gräset och försöka få lite färg på denna lik vita kropp. Det blåser lite men det får man vell ta. Solen känns rätt så skarp så den värmer vell lite? Eller kanske sitter här ett tag till för pappa kom precis ut och fråga om jag ville ha en kopp kaffe och det säger man ju inte nej till. Får nog gå och ta på mej sitter just nu i min söta hello kitty pjamas som jag bara älskar att sova i, den är helt perfect på sommrarna för det är ett linne & shorts, om du ville veta..

Dagens tips!
Är du helt uttråkad och inte har något att göra så kan jag rekomendera dig att gå in på youtube och kolla på Stacy & Robbie, de sjunger en massa covers, men de är sjukt bra!! (:

har inga planer för ikväll, tar dagen som den kommer. Men det hade ju varit roligt att se hur det går för Perelli i eurovistion song contest. Men men.. synes!!
PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0