fullt ös medvetslös!

pheew, har nog alldrig varit såhär upptagen i flera dagar på ett riktigt bra tag. Efter dessa dagarna har jag varit så trött så jag inte pallat blogga, men gör man inte det innan så får man allt i röven sen och just det har jag fått nu. Så det är bara till att börja skriva sedan onsdagen.. Men medan jag gör det ska jag nog lyssna på Kelly Clarkson.

onsdag 30/4-2008 (valborg)
Var ledig från skolan idag så fick sova ut lite. På dagen stack jag till väla med steffi, känndes som att allting skulle bli helstressigt. Men steffi slutade lite tidigare så det var lungt. Kan ni tänka er, jag stack till väla utan att sminka mej ;S , eller jag sminka ju med med foundation men ingen maskara eller son schiit, fattar inte det själv ;P . På väla fann jag iallafall en hårklämma inne på H&M. När jag och steffi var färdiga tog vi bussen hem så jag var hemma runt 15.45. Sen var det bara till att gå in i duschen, göra vid sig & packa det sista. Runt halv 6 tiden var jag hemma hos steffi. Sedan stack vi hem till Emma och hämta henne och sen bar det av hem till malin. Hos malin grilla vi och sen började festandet! Gud vad roligt jag hade! Tack för en underbar kväll flickor och pojkar.

Torsdag 1/5-2008
Ja, malin väckte vell oss runt 7 tiden på morgonen. Jag var sjukt trött men under natten hade jag sovit som en prinsessa! Mojjan hade gjort frukost till oss, mycket gott fast jag inte var så hungrig. Som jag mådde den dagen, det var sjukt. Runt 9 tiden cykla vi ner till parken för att göra oss redo för cyklingen. Det tradiga var att det regna precis som att det inte hade regnat på flera år. Det bara forsa ner. Jag hade kul under cyklingen men det kunde varit roligare om det varit fint väder. Och jag kan säga att jag drack ingenting när vi cykla, mådde illa bara av att se när malin & kajsa drack sina cider. Pheeew, jag som cykla med solglasögon. Jag säger då det, lägg aldrig valborg & cykel granprix brevid varandra igen, fy! Och ska jag cykla nästa år så ska det vara fin väder, annars får det va. Men det är kanske knappt man cyklar då för det är så sjukt jobbigt. Speciellt alla uppförsbackar som finns. Jag sa det, antingen så är det upp eller ner. Det finns inget mittimellan förräns man kommer till kogeröd typ.
När vi änterligen var hemma tror du inte det slutar regna då, snacka om irriterande. Efter några timmar då jag & steffi bara legat och softat hemma hos malin & hunnit duscha var mojjan klar med lassangen, muuums vad gott det var! När vi käkat klart stack jag, steffi & kajsa hem till steffi för att steffi skulle duscha. Och jag och kajsa skulle lämna våra grejor hemma hos henne. När vi kom tillbax till malin var man fitt for fight igen. Efter att ha piggnat till. Så då var det bara att gå på det igen, feest! Även denna kväll blev mycket lyckad! När vi var på G så stack vi ner till parken för att där var fest! Även där var det skojj. Vi dansa, träffa en massa folk & hade hemskt roligt! När parken stängde runt 1 halv 2 så skulle vi igentligen på efterfest hemma hos malin men så blev det ej, så jag och kajsa stack hem till steffi, men så var hon inte hemma. Så jag & kajsa låg och halv sov utanför Petras hus, hehe!

Fredag 2/5-2008
Denna morgon vakna man upp hemma hos steffi. Men denna morgonen var inte lika svår som den förra. När mamma varit och klippt sig så kom hon och hämta mej. När jag kom hem lade jag mej på soffan och halvsov typ hela dagen. På kvällen var det samma visa, jag låg på soffan och halv sov.

Lördag 3/5-2008
Idag sov jag ut, riktigt skönt var det! Jag plugga lite & sen bar det av till simmhallen för att jobba. När jag kom hem så gick jag och duscha & gjorde V mej. Sen förberedde jag inför kvällen. Jag hade bjudit hem steffi & kajsa på softish night! Då jag skulle fixa en riktigt god middag, jag grilla (:  Och jag kan lova att det blev facktiskt rätt så gott! När vi hade käkat & sont så kom emma också. Vi fann något spel som vi börja spela men sen kom vi på egna regler som var mycket mycket roligare. Vi satt i uterummet hela kvällen, då vi hade så mysigt med varmeljus & värmefläcktar. Sen kom mamma & pappa hem med min Johan Glans tröja som jag hade sagt åt dom att köpa till mej. För att dom var nämligen och kollade på Johan Glans i Helsingborg, Ville igentligen också dit. Men har ju redan sett han en gång innan så då är det kanske inte lika roligt? ;P Jag gick vell och la mej runt 2 tiden, för kunde inte sova, men när jag väl la mej i sängen så tog det inte så lång tid. Altså jag fattar inte detta att min säng blir bara skönare och skönare för varje dag! Så jävla härligt är det! Det är nog inte förräns man idag är fullt nykter, hahaha!

Söndag 4/5-2008
I morse vakna jag runt 10.30 sen åt jag min sjukt goda frukost i uterummet. (Frukosten består av 1 banan som jag skivar i en skål, sedan häller jag i russin, solroskärnor & havregryn efter det toppar jag med yougurt, muuuums!) Sedan gick jag & tog på mej, ladda in bilderna från alla dagarna in på bilddagboken. Sen har jag även pluggat. Pheeew är så nervös har nationella matte på onsdag, hur ska detta gå? Ikväll blir det till att ta en härlig dsuch och kolla på TV!
PEACE & LOVE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0