BARNKALAS!

Hey hey!
 I går upptäckte jag att jag tappat min majblomma i helgen och vet ej om man kan få tag på någon ny. Skulle varit mycket tacksam ifall någon kunde medela mej om du vet någon som fortfarande säljer majblommer eller har någon som man kan få köpa, för älskade den majblomman. Den satt så fint på min jacka.. Anledningen till att jag inte blogga igår var för att jag inte ens startade datorn. Jag satt & plugga, känn på den du ;P sedan var jag även och jobba. Ingela har ju fått sin lilla pöjk nu ju så jag får ta våran grupp själv nu. Men barnen är så duktiga så men lite smått busiga, men det får man lov att vara. De är så underbara!

Men nu ska jag skriva om lite vad som hänt idag.. Vi hade tema idag i köket och inte villket som hälst utan barnkalas! (: Servisen fick gå med partyhattar & pryda matsalen med ballonger & cerpentiner. Det blev rätt så lyckat facktiskt. Jag och några andra gjorde efterrätten som var tårtor, snacka om vad mycket kalorier man fått i sig idag det är nästan som man skäms facktiskt... Inte nog med det men efter att mamma & mormor kommit hem efter begravningen så drack jag kaffe och åt en vetelängd. Iockmed att det varit begravning idag har jag haft en liten klump i halsen. Mamma och mormor sa att det var den svåraste begravningen de varit på någonsin och jag vill inte ens föreställa mej om hur det var, för det mamma berättat lät det som om det varit en fin begravning men mycket smärtsam, usch! Men just nu sitter jag här med mitt kaffe och är lite nervös för nationella i morgon, pheew hur ska detta gå? Jag får kolla igenom det lite senare idag men först ska jag skriva stödord till min svenska redovisning jag har på torsdag. 
Jag kan säga redan nu att det blir nog ingen bloggning i morgon. För när jag kommer hem ska jag göra vid mej. Sen runt 5 tiden kommer farmor & farfar så ska vi köra hem till min farbro som fyller 38 år i morgon. Ett stort grattis till honom! (: 
Nä, nu måste jag tyvärr runda av för att det känns som att jag ska göra en massa innan klockan blir 20.00 för då är det ugly Betty. Och ikväll så måste jag gå och lägga mej tidigt så jag känner mej utvilad! (:

image21
Tårtorna vi gjorde idag,
smarties, daim & juggub (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0